DZS INFORMATIKA
H-6000 Kecskemét, Rákóczi út 5.
email: dzskft@dzs.hu
telefon: 06/76 505-220
nyitva: H-P 8.00-17.00
Garancia
Garanciális termékeket, javítás szempontjából két csoportra lehet osztani.
-
Garancia levéllel rendelkező termékek
Egyre több ilyen termék van és ezek javítása a gyártó által kijelölt szakszervizben történik,
a garancia levél megléte a javítás igen fontos feltétele.
Az eszköz eljuttatása a szakszervizbe a vevőnek a feladata!
A szakszervizek általában Budapesten találhatóak, ezért vállaljuk, hogy a terméket mi szállítjuk
el a szervizbe, illetve onnan vissza. Ezen munkáért pénzt nem kérünk, de nem is tudunk
felelőséget vállalni a javításért, sem határidő, sem esetleges minőségi problémákért vagy ki-
alakult vitás esetekért.
- Garancia levéllel nem rendelkező termékek Ezek a termékek garanciális ügyintézése a mi feladatunk, melyre a vásárlást igazoló számla esetén van lehetőségünk.